Jsme jedna z největších personálních společností na světě, máme pobočky v 60 zemích světa. Na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.

KOORDINÁTOR/KA PROJEKTU - až 35 000 Kč/měs.!

Baví Vás práce s lidmi, nebojíte se každodenní komunikace s klientem nebo koordinování směn? Pokud Vám ani administrativa není cizí, budete skvělou součástí našeho týmu.

Co Vám nabízíme?

• Zajímavé finanční ohodnocení
• Stabilní a dlouhodobou spolupráci
• Služební automobil i k soukromým účelům
• Sick days
• Multisport kartu
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Teambuildingové akce a pravidelná školení

Co bude Vaší náplní práce?

• Nábor a zaškolování nových zaměstnanců
• Asistence u lékařských prohlídek
• Zajištění administrativy spojené s nástupem a výstupem zaměstnanců
• Koordinace směn (plánování, řešení náhrad, administrativa s tím spojená)
• Každodenní komunikace s klientem

Co od Vás očekáváme?

• Organizační a komunikační schopnosti
• Časovou flexibilitu
• Základní znalost systémů MS (word, excel, CRM)
• Aktivní znalost angličtiny podmínkou, znalost polštiny výhodou (aktivní čeština / slovenština podmínkou)

Zaujala Vás naše nabídka? Ozvěte se nám co nejdříve, abychom se mohli potkat i osobně!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Horní náměstí 289/52, 746 01  Opava-Město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Polština (středně pokročilá)

Zadavatel

Adecco spol. s r.o.

 

Kontakt

Adecco spol. s r.o.
Kateřina Bártová

Nabídky práce

Vyberte lokalitu