Jsme jedna z největších personálních společností na světě, máme pobočky v 60 zemích světa. Na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.

Administrativní síla - Back Office + Personalistika

Základní informace o pozici

  • Představte si práci u zaměstnavatele, který Vám jako motivaci pro úspěšné plnění pracovních povinností poskytne spoustu času a benefitů i pro Váš osobní život.
  • Představte si, že Vám nabídne flexibilní pracovní dobu a volné pole působnosti pro samostatnou práci i Vaši invenci.
  • Představte si, že pracujete v týmu mladých a pohodových lidí, kteří myslí pozitivně a rozvojově.
  • A teď to hlavní, představte si, že k úspěšnému přijetí do tohoto týmu Vám stačí pouze Váš puntičkářský zájem o to, mít věci administrativně v pořádku.

Líbí se Vám tyto představy?

Neváhejte tedy a zašlete nám svůj životopis nebo nás kontaktujte jakkoliv jinak. Podobná nabídka práce se totiž už jen tak nenaskytne!

Co budete potřebovat

  • Středoškolské, ideálněji však vysokoškolské vzdělání
  • Skvělé komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování
  • Zkušenosti s prací v administrativě
  • Anglický nebo německý jazyk na středně pokročilé úrovni
  • Velmi dobrou počítačovou gramotnost
  • Vysokou míru samostatnosti, spolehlivosti a ochotu učit se nové věci
  • Uvítáme zkušenosti z výrobní společnosti nebo automotive
  • Možnost nástupu co nejdříve

Jaká práce vás čeká?

  • Zajišťování denní operativy související s chodem pobočky
  • Kompletní zajištění obchodní administrativy
  • Zajišťování personálních věcí - docházka zaměstnanců, výběrové řízení, nástup a adaptace nových kolegů
  • Kompletace podkladů pro účetní oddělení
  • Spokojenost s tím, že je díky Vám vše tak, jak má být :O)

Co vám nabízíme

  • Zázemí silné a ničím neohrožené společnosti
  • Věříme, že motivující finanční ohodnocení
  • Propracovaný systém zaškolení a prostor pro další vzdělávání
  • Inspirativní prostředí stabilní společnosti a přátelského kolektivu
  • Mnoho benefitů zpříjemňující profesní i osobní život (placené přesčasy, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky…)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Technické vybavení umožňující plně profesionální práci – i pro soukromé užití
  • Neformální pracovní prostředí, ve kterém budete prožívat pozitivní vibrace nejen v den výplaty :O)
  • Místo výkonu práce: okres Mladá Boleslav

Informace o pozici

Místo pracoviště

Staroměstské náměstí 1/55, 293 01  Mladá Boleslav-Mladá Boleslav I, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Mzda

35000-45000 Kč/měsíc

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce, 13. plat, zahraniční pracovní cesty, vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, vyhrazený čas na inovace

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Němčina (středně pokročilá)

Zadavatel

ADECCO spol.s r.o.

Praxe a stáže, trainee programy. Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

ADECCO spol.s r.o.
Michal Varkoček
Telefon: 602 789 870

Nabídky práce

Vyberte lokalitu