Jsme jedna z největších personálních společností na světě působících v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.

Branch Manager Adecco (m/f)

Staňte se součástí úspěšného a dynamického týmu naší společnosti. Právě v tuto chvíli hledáme kolegu, který je schopen koordinovat práci týmu náborářů. I v této krizové situaci se totiž snažíme nabídnout našim klientům i kandidátům adekvátní řešení šité na míru. I přesto, že pracujeme z domu, nenudíme se a snažíme se zvládnout dynamiku aktuálního pracovního trhu.
Hledáme nového kolegu/kolegyni pro naši pobočku v Českých Budějovicích. Jak vypadá tato pracovní pozice se můžete dozvědět níže, těšíme se na Vaše CV.

Jaké jsou klíčové úkoly?

  • komplexní zodpovědnost za provoz pobočky
  • vedení a rozvoj kolegů na dané pobočce
  • aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
  • zjištění potřeb klientů a navržení řešení v oblasti recruitementu a řízení lidských zdrojů.
  • rozvoj stávajících klientů
  • samostatné vedení obchodních schůzek
  • příprava cenových nabídek
  • příprava smluvní dokumentace
  • reprezentace společnosti a její propagace na trhu práce
  • pravidelný reporting a práce se CRM
  • prezentace a obhajoba výsledků práce své i svých kolegů
  • vytváření pozitivní atmosféry a podpora celého týmu

Co Vám můžeme v Adecco nabídnout?

  • motivující platové ohodnocení (fixní část a bonusový systém)
  • široký set zaměstnaneckých benefitů – penzijní připojištění, 4 týdny dovolené, 6 dní Sick days, příspěvky na sportovní a relaxační aktivity, stravenky atd.
  • firemní vůz i k soukromým účelům, notebook, mobil
  • příležitost uplatnit a dále rozvíjet své obchodní a manažerské dovednosti a zkušenosti v moderním a dynamickém prostředí mezinárodní firmy
  • možnost kariérního rozvoje s ohledem na dosažené výsledky a osobní potenciál
  • zázemí silné celosvětové společnosti a s tím související prestiž

Jaké jsou naše požadavky?

  • praxe v obchodní činnosti (ideálně B2B)
  • uvítáme předešlou pracovní zkušenost z personální agentury
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • předchozí Zkušenosti s vedením a motivací týmu
  • výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
  • obecný přehled v oblasti zaměstnanosti a pracovního práva
  • přehled o pracovním trhu v ČR
  • energický a pozitivní přístup, samostatnost, zodpovědnost
  • znalost MS Office – především MS Excel
  • ŘP skupiny B, ochotu cestovat v rámci regionu
  • znalost anglického jazyka - podmínkou, máme zahraniční management a komunikace s nimi je častá

Informace o pozici

Místo pracoviště

Biskupská 129/1, 370 01  České Budějovice-České Budějovice 1, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, provize z prodeje, manažerský motivační program, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Adecco spol. s r.o.

 

Kontakt

Adecco spol. s r.o.
Simona Čolasová
Poděbradova 7
702 00  Ostrava-Moravská Ostrava
Česká republika

Nabídky práce

Vyberte lokalitu