Podejte nám ruku a my Vás rádi dovedeme do Vaší nové kanceláře. Adecco, švýcarská personální společnost, která působí v 60 zemích světa, je špičkou ve svém oboru a denně pomáhá desítkám lidí v České republice najít novou práci. Více jak 25 let působení na českém trhu z nás dělá zkušeného partnera při výběru Vaší kariérní cesty.

Production/Operations Manager

Jedna z předních světových společností v oblasti digitálního tisku a dokončovacích prací rozšiřuje své aktivity formou otevření nové pobočky – první ve střední a východní Evropě. Společnost kromě investic do samotných tiskařských zařízení neustále pracuje i na zlepšování pracovního prostředí.

Firma ctí zásadu, že její technologie a výrobní zařízení jsou tak dobré, jak dobří jsou lidé, kteří s nimi pracují. Všichni zaměstnanci jsou plně vyškoleni zahraničními specialisty, aby každý z nich byl tou klíčovou přidanou hodnotou, která společnost dělá světově úspěšnou.

Operations manažer je klíčovou osobou české pobočky. Zpočátku bude spolupracovat s projektovým manažerem zodpovědným za otevření digitální tiskárny v Česku, posléze převezme zodpovědnosti a pravomoci za kompletní chod této pobočky. Bude zodpovědný za řízení pracovní síly, zajišťovat dosažení interních i externích požadavků zákazníků, aby byly splněny standardy kvality a maximální efektivita práce v rámci bezpečného pracovního prostředí.

Klíčové povinnosti a úkoly:

• Zodpovědnost za řízení výroby a její podpory (technologie, IT, nákup, logistika, kvalita...)
• Příprava výrobních plánů a zajištění včasného a kvalitního provedení zakázek.
• Příprava strategických plánů v koordinaci s vedením v zahraničí.
• Hledání nových a zdokonalených technologií a případná doporučení na jejich aplikaci.
• Zajištění efektivního využití pracovní síly i strojních zařízení, minimalizace prostojů.
• Odpovědnost za nábor nových zaměstnanců za podpory HR
• Zajištění, aby veškeré aktivity byly prováděny v souladu se zásadami BOZP a PO
• Úzká spolupráce s vedoucím výroby na úspěšném chodu třech výrobních linek
• Poskytování vstupních informací a rad ohledně investičních nákupů
• Odpovědnost na školení a rozvoj zaměstnanců a jejich výkonnost

Požadavky pro úspěšné zvládnutí této role:

• SŠ/VŠ vzdělání
• Alespoň 3 roky zkušenost na obdobné pozici ve výrobní společnosti
• Výborná AJ pro denní komunikaci s rodilými mluvčími
• Bezproblémová verbální a písemná komunikace v ČJ i AJ
• Obchodní porozumění potřebám zákazníků, finanční gramotnost pro ekonomické řízení společnosti
• Porozumění zásadám a nástrojům štíhlé výroby (procesy, toky, 5S, lean, CI atd.)
• Znalost stávajících právních předpisů v oblasti zdraví, bezpečnosti a životního prostředí
• Analytický přístup k pochopení dat

Společnost nabízí:

• Příležitost podílet se na greenfieldu a vybudovat úplně novou a plně funkční pobočku
• Adekvátní ohodnocení za vaši práci podpořenou řadou firemních benefitů
• Podporu vedení mateřské firmy ve všech aspektech
• Lokaci Praha - Západ

Informace o pozici

Místo pracoviště

Středočeský kraj

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Adecco spol. s r.o.

Kontakt

Adecco spol. s r.o.
Jana Klodová
Štětkova 1638/18
140 00  Praha 4
Czech Republic
Telefon: +420 602 325 274

Nabídky práce

Vyberte lokalitu