Jsme jedna z největších personálních společností na světě působících v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.

ONSITE MANAGER Amazon

Přidejte se do našeho týmu Adecco. Jsme stabilní společnost, ale určitě ne nudná. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Každý rok jsme součástí projektu Great Place to Work a neustále pracujeme na tom, aby se nám v Adecco pracovalo dobře. Nabízíme možností vzdělávání, zajímavé finanční ohodnocení, velké množství benefitů a v neposlední řadě kariérní růst. Právě hledáme člověka na pozici Onsite Manager.

Co Vás na pozici čeká:

  • Spolupráce na přípravě a následná správa forecastu výdajů a výnosů daného Onsitu
  • Zodpovědnost za plnění budgetu Onsitu
  • Spolupráce na přípravě a realizaci dlouhodobého i krátkodobého rozvojového a růstového plánu Onsitu
  • Komplexní zodpovědnost za bezproblémové fungování Onsiteu
  • Aktivní komunikace a řízení vztahů s klientem
  • Vedení a rozvoj týmů
  • Zodpovědnost za implementaci a dodržování cenové politiky společnosti. Dohled na správou pohledávek Onsitu
  • Přijímání zakázky od klienta a nadřízených a upřesňování si detailní požadavky objednávek
  • Koordinace náborů a výběrových řízení
  • Pečlivý výběr a rychlé umístění TH pracovníků dle očekávání zákazníka
  • Udržování výborných vztahů s kandidáty a klienty Onsitu/společnosti
  • Bezchybné a včasné zaznamenávání/reportování informací a dat ohledně všech náborů
  • Ad-hoc úkoly

Co pro práci u nás potřebujete:

  • 1-3 roky zkušeností B2B Obchodě výhodou
  • Výborné obchodní dovednosti, znalosti procesů, postupů a obchodních nástrojů
  • Zkušenosti s nábory napříč odvětvími
  • Znalost pracovního práva a legislativy upravující agenturní zaměstnávání výhodou
  • Zkušenosti s vedením týmu a jeho rozvojem
  • MS Office se zaměřením na Excel a PowerPoint
  • AJ na pokročilé úrovni
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Dobré organizační schopnosti
  • Zaměření na zákazníka a výsledek
  • Schopnost vedení týmu

Co Vám můžeme v Adecco nabídnout:

  • Zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
  • Práci ve skvělém týmu s príma lidmi
  • Ano, je to i o penězích ! Máme pro Vás nastavený zajímavý a motivující finanční ohodnocení (odpovídající fix a bonusy)
  • Taky nám záleží na rozvoji zaměstnanců. A proto tady hodně školíme. Máme školení nastavené hlavně na základě toho, co zaměstnanci potřebují.
  • A k tomu množství benefitů. Kde začít? Co takto stravenky za 105 Kč, 20 dní dovolené plus 6 sick days, Multisport karta, telefon pro osobní voláni, příspěvek na jazykové kurzy, po roce příspěvek na penzijní pojištění a různé firemní akce
  • Poskytneme Vám vše, co k práci potřebujete – notebook, mobilní telefon, auto i na soukromé účely a pod.
  • Jsme jeden team! Budeme rádi, když se k nám přidáte do různých projektů, které u nás máme – Win4Youth, CEO for One Month a další…
  • Nástup možný IHNED nebo dohodou

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Dobrovíz, Praha-Nusle

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

ADECCO spol.s r.o.

Kontakt

ADECCO spol.s r.o.
Daniela Hinojosa

Nabídky práce

Vyberte lokalitu