Jsme jedna z největších personálních společností na světě působící v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.

DATA ADMINISTRATION SPECIALIST - POLISH + ENGLISH

Do you speak POLISH and ENGLISH?
Are you pro-customer oriented?
Do you want to work in a multicultural environment with a lot of young and positive people?

Great! We are just seeking you for the position DATA ADMINISTRATION SPECIALIST with POLISH + ENGLISH within HR department in Brno.

On this position you will

▪ perform personnel administration actions - hires, leaves, transfer, promotion
▪ process employee data and employee status changes
▪ update and maintain process related documentation
▪ be responsible for process pay changes (salary modifications)
▪ help other colleagues in a team with solving problems

We require

▪ POLISH and ENGLISH at communicative level (both at least B2 level)
▪ Experience in data administration in corporate environment is an advantage
▪ Good computer skills (Microsoft Office, in particular Excel, Word, and PowerPoint)
▪ Communication and analytical skills with a customer service attitude

We offer you

▪ Attractive salary
▪ Friendly and multinational team
▪ Opportunities for professional development and career growth
▪ 25 days of vacation + 2 sick days
▪ Wellness bonuses
▪ Many company activities (massages, yoga classes, workshops, team-buildings)
▪ Relax room

Are you interested in this position? If so, please send me your CV to alzbeta.cerna@adecco.com or contact me on this mobile number +420 727 974 336.
Looking forward to hearing from you!

Alzbeta

Informace o pozici

Místo pracoviště

Jihomoravský kraj

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Polština (středně pokročilá), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Adecco spol. s r.o.

Kontakt

Adecco spol. s r.o.
Alžběta Černá

Nabídky práce

Vyberte lokalitu