Jsme jedna z největších personálních společností na světě působící v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.

Client support - francouzský jazyk

Náplň práce

- Péče o svěřené důležité zákazníky
- Zodpovědnost za včasné zpracování objednávek, dotazů, reklamací a dalších požadavků zákazníka v oblasti logistiky
- Spolupráce s kolegy z jiných oddělení – zejména s kolegy z provozu
- Report dat nadřízeným, podílení se na optimalizaci procesů a jejich zlepšování

Požadavky

- Francouzský jazyk – velmi dobrá znalost (každodenní komunikace se zákazníkem, e-maily, telefonické hovory)
- Anglický jazyk – dobrá znalost (každodenní komunikace se zákazníkem, e-maily, telefonické hovory)
- Komunikační dovednosti, prozákaznická orientace
- Pokročilá znalost MS Office – Excel, Outlook
- Schopnost udržet dobré vztahy jak se zákazník, tak s kolegy
- Zkušenosti ze zákaznického prostředí či logistiky výhodou!

Nabízíme

- Zajímavou pracovní náplň ve firmě s pozitivní firemní kulturou
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Dotované stravování
- Zdarma jazykové kurzy a další vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce
- Placené přesčasy s možností jejich výběru formou náhradního volna
- A další

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582

Informace o pozici

Místo pracoviště

46, 330 23  Nýřany-Nýřany, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Francouzština (pokročilá)

Zadavatel

Adecco spol. s r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Adecco spol. s r.o.
Markéta Rozhonová

Nabídky práce

Vyberte lokalitu