Mzdová účetní / mzdový účetní

Payroll Accountant

Přidejte se do našeho týmu. Jsme stabilní společnost, ale určitě ne nudná. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Každý rok jsme součástí projektu Great Place to Work a zatím si stojíme. Děláme vše proto, aby se nám v Adecco pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme spoustu školení, zajímavé finanční ohodnocení, velké množství benefitů a kariérní růst. Pro kolegy mimo Prahy poskytujeme na začátek ubytování zdarma!

Co budete u nás dělat:

  • Komplexně, včas a bezchybně zpracovávat mzdové a personální operace spojené se zpracováním mezd přidělených pracovníků, či zaměstnanců klientů společnosti
  • Reagovat včas na všechny požadavky klientů či poboček týkajících se mzdové agendy, poskytovat nezbytnou dokumentaci
  • Zajišťovat správné výše odvodů zdravotního a sociálního pojištění a daně ze mzdy
  • Zpracovávat registry pojištěnců pro OSSZ, zasílání oznamovací povinnosti formou přihlášek a odhlášek, ELDP
  • Likvidace nemocenských dávek, peněžitých pomocí v mateřství a ošetřování členů rodiny v souladu s platnou legislativou
  • Evidovat doklady o čerpání nemocenských dávek
  • Elektronicky zpracovávat přehledy registrů pojištěnců jednotlivých pojišťoven včetně dohlašování pojištěnců do jednotlivých registrů a to vždy po provedení měsíční závěrky
  • Provádět ročního zúčtování daně v souladu s platnou legislativou
  • Poskytovat součinnost při jednání se státními orgány (ÚP, ČSSZ atd.)
  • Aktivně se účastnit interních kontrol a identifikovat potenciální rizikové oblasti
  • Připravovat pravidelné mzdové reporty a statistiky pro finanční účtárnu, controlling, management a oprávněné instituce
  • Průběžně a pravidelně kontrolovat zadaná data v IS Navision
  • Poskytovat odborné poradenství ostatním zaměstnancům společnosti
  • Spravovat a aktualizovat osobní složky přidělených pracovníků, či zaměstnanců klientů společnosti

Co pro tuto práci u nás potřebujete:

  • 2 roky zkušeností na obdobné pozici v rámci mzdové účtárny a zpracování mezd
  • Zkušenost se mzdovým outsourcingem - výhodou
  • Znalost platné legislativy (pracovní právo, mzdová legislativa atd.)
  • MS Office – především Excel
  • Znalost mzdového IS – Navision je velkou výhodou
  • Pro-klientsky orientovaná osobnost

Co Vám můžeme v Adecco nabídnout:

  • Zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
  • Práci ve skvělém týmu s príma lidmi
  • A k tomu množství benefitů. Kde začít? Co takto stravenky za 105 Kč, 20 dní dovolené plus 6 sick days, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy, po roce příspěvek na penzijní pojištění a různé firemní akce
  • Poskytneme Vám vše, co k práci potřebujete
  • Jsme jeden team! Budeme rádi, když se k nám přidáte do různých projektů, které u nás máme – Win4Youth, CEO for One Month a další…
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná)

Zadavatel

Adecco spol. s r.o.

Kontakt

Adecco spol. s r.o.
Dominika Žůrková
Telefon: 00420 702 066 917

Nabídky práce

Vyberte lokalitu