Jsme jedna z největších personálních společností na světě působící v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.

Regional Account Manager

Regional Account Manager

Pro svého klienta, společnost působící v oblasti vybavení kancelářských a výrobních prostor, zejména pro velké korporátní společnosti a významné firmy českého průmyslu, hledáme vhodného kandidáta na pozici Regional Account Manager pro oblast Západních a Severních Čech/ Jihovýchod ČR.
V hledáčku máme kandidáta, který již má zkušenosti v obchodu –B2B značka ideál. Pozice Regional Account Managera zahrnuje především práci v terénu, kandidátovi tedy nesmí chybět časová flexibilita, samostatnost, dravost a tah na branku. Hledáme obchodníka tělem i duší, pro kterého je zákazník a budování kladného dlouhodobého vztahu s ním na prvním místě.

Nabízíme Vám:

- Práce v nadnárodní společnosti (mateřská firma je ve Francii)
- Motivující ohodnocení a benefity
- Možnost kariérního růstu
- Firemní vůz i pro soukromé účely
- Notebook a telefon
- Ubytování hrazeno v případě potřeby noclehu mimo domov
- Stravenky ve výši 80 Kč
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Flexi pass - volnočasová poukázka v hodnotě 500kč každé tři měsíce
- 20 dnů dovolená - po uplynutí zkušební doby navýšení na 25 dnů + 2 x sick day
- Jazykové vzdělávání a dalších školení soft skills
- Pracovní smlouvu na 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou

Co by Vám nemělo chybět:

- Obchodní duch, schopnost vytvářet vztahy, lovec s cílem byt nejlepší v týmu
- Alespoň 2 roky praxe v terénu – zaměření na B2B zákazníky
- Základní znalosti angličtiny (schopnost reagovat na písemnou korespondenci,
základní znalosti v komunikaci)
- Středoškolské vzdělání, vysokoškolské výhodou

Vaší náplní práce bude:

- Péče o stávající zákazníky (společnosti střední velikosti) v rámci Západních a
Severních Čech/ jihovýchod od Prahy (zajištění současných i budoucích potřeb
zákazníka, řešení
konkrétní poptávky zákazníků)
- Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
- Akvizice nových zákazníků ve svěřeném regionu za podpory obchodního
ředitele
- 1 x měsíčně 2 dny v Ostravě na centrále, kde se budou konat porady, školení a
tvorba individuálního plánu s pomocí obchodního ředitele

Pokud splňujete výše uvedené a nabídka Vás zaujala, stiskněte tlačítko "ODPOVĚDĚT" a zašlete nám Vaše CV v českém jazyce.
Případně zašlete Váš životopis na adresu eva.klaskova@adecco.com
V případě, že Váš profil bude odpovídat požadavkům, budeme Vás kontaktovat do 1 týdne. Děkuji za pochopení.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, provize z prodeje, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickdays, firemní akce, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Adecco spol. s r.o.

Kontakt

Adecco spol. s r.o.
Eva Klašková
Telefon: +420 607 078 628

Nabídky práce

Vyberte lokalitu